Eurokangas

Ajankohtaista palveluistamme

Verkkokaupan huoltokatko on päättynyt

Verkkokaupassa tiistaina 29.10. ollut huoltokatko on päättynyt ja kauppa toimii jälleen normaalisti. Tervetuloa ostoksille!

Huoltokatko verkkokaupassa tiistaina 29.10.2024

Teknisistä muutostöistä johtuen verkkokaupassamme on huoltokatko tiistaina 29.10. Huoltokatkon ajan verkkokauppa on tilapäisesti pois käytöstä. Pyrimme avaamaan kaupan niin pian kuin mahdollista. Pahoittelemme siirrosta johtuvaa haittaa ja kiitämme ymmärryksestä!

Myymälämme palvelevat normaalisti:
Katso myymälät ja aukioloajat

Yritysmyynnin verkkosivut toimivat normaalisti:
eurokangaspro.fi

Asiakaspalvelumme tavoitat:
sähköposti: asiakaspalvelu@eurokangas.fi
puh: +358 44 759 2003 (ma-pe klo 10–14)

Yleinen arvonlisäverokanta nousee syyskuun alusta - aiheuttaa järjestelmiin päivityksiä

Suomessa myytävistä tuotteista ja palveluista perittävä 24 prosentin arvonlisävero nousee 25,5 prosenttiin sunnuntaina 1.9.2024. Muutos vaikuttaa myös Eurokankaan tarjoamien tuotteiden ja palveluiden hintaan.

Lakisääteinen arvonlisäveron muutos aiheuttaa teknisen katkon verkkokaupassa lauantaina 31.8. klo 18 alkaen. Tuotteita voi selailla, mutta ostaminen onnistuu vasta katkon jälkeen. Pyrimme avaamaan verkkokaupan sunnuntaina aamupäivästä. Myymälöissä Sellon, Iso Omenan ja Myllyn myymälät sulkeutuvat lauantaina 31.8. klo 18, mutta järjestelmän päivityksen ei pitäisi vaikuttaa asiointiin muutoin.

Teemme parhaamme, jotta siirtymä uuteen arvonlisäverokantaan sujuisi mahdollisimman jouhevasti ja että vaikutukset asiakkaillemme olisivat mahdollisimman vähäiset.

Olethan yhteydessä, jos sinulla on kysyttävää:
Katso lähin myymäläsi
Katso yritysmyynnin yhteyshenkilösi
Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Eurokankaan nimissä huijausviestejä Instagramissa

Voititko Eurokankaan arvonnassa tai oletko havainnut Eurokankaan nimissä toimivilta sometileiltä muuta epäilyttävää toimintaa?

Eurokankaan nimissä on perustettu Instagramiin huijaustilejä, jotka yrittävät houkutella käyttäjiä arvonnoilla klikkaamaan nettilinkkiä sivustolle, jolla kalastellaan käyttäjän tunnuksia, henkilökohtaisia tietoja tai yritetään ladata haittaohjelmia. Huijaustilit voivat alkaa seuraamaan Eurokankaan aidon tilin seuraajia ja postauksiin reagoineita saadakseen itselleen seuraajia. Huijaustilit tunnistaa usein kirjoitusvirheistä, oudoista verkkosivustolinkeistä, huolimattomasti tuotetusta sisällöstä sekä vähäisestä seuraajamäärästä.

Eurokangas ei koskaan pyydä asiakkailta tietoja oudonnäköisten verkkosivustolinkkien kautta. Arvonnan voitoista iloittamme voittajalle aina henkilökohtaisesti ja pyydämme toimittamaan yhteystiedot (nimi ja postiosoite tai lähin myymälä) sähköpostilla, jotta voimme toimittaa palkinnon. Emme koskaan kysele tunnuksia, pankkitietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Mikäli olet epävarma, voit aina olla yhteydessä Eurokankaan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@eurokangas.fi varmistaaksesi viestin aitouden.

Eurokangas tekee kaikista huijaustileistä ilmiannon Instagramille. Toivomme, että myös käyttäjät toimivat samoin, jotta häiriköt saataisiin pois. Facebookin ohjesivustolta löytyy ohjeet ja lisätietoja: https://fi-fi.facebook.com/help/instagram/514187739359208

Miten toimia, jos olet joutunut nettihuijauksen kohteeksi? Kyberturvallisuuskeskuksen sivuille on koottu kattava tietopaketti siitä, miten nettihuijauksilta voi suojautua ja miten toimia, jos on joutunut huijauksen kohteeksi: https://www.kyberturvallisuuskeskus.fi/fi/ajankohtaista/ohjeet-ja-oppaat/nain-suojaudut-nettihuijaukselta. Kannattaa tutustua myös Kuluttajaliiton Huijarit Kuriin -hankkeeseen: https://www.kuluttajaliitto.fi/hankkeet/huijarit-kuriin/

Esimerkki Eurokankaan nimissä lähetetystä huijausviestistä ja huijaustilin profiilista:

Olemme lisänneet asiakaspalvelukanavia, ole rohkeasti yhteydessä!

Haluamme palvella sinua kaikilla mahdollisilla keinoilla myymälöissämme, verkkokaupassamme ja yritysmyynnissämme. Olemme lisänneet asiakaspalvelukanavia – ota rohkeasti yhteyttä ja sovitaan, miten edetään!

Asioi myymälän kanssa paikan päällä tai etänä

Voit olla myymälään yhteydessä myös sähköpostilla tai puhelimella. Myymälöiden yhteystiedot löydät täältä.

Verhosuunnittelua myös etänä

Kodin verhosuunnitelmat ja kaihdintilaukset onnistuvat nyt myös kuvien sekä viestien välityksellä tai vaikkapa modernisi videoneuvotteluna. Varaa aika henkilökohtaiseen verhosuunnitteluun ja toteutetaan yhdessä unelmiesi koti! Etänä tehtävä suunnittelu on maksutonta.

Varaa aika verhosuunnitteluun

Verkkokauppamme palvelee 24/7 - Saat myös henkilökohtaista apua

Verkkokauppamme palvelee kellon ympäri. Jos tarvitset henkilökohtaista palvelua, niin hyödynnä sähköiset asiakaspalvelukanavamme ja asiantuntijamme apu. Katso täältä ohjeet, kuinka tilaat verhot verkkokaupasta.

Asiakaspalvelumme on auki ma-pe klo 9-15. Olemme chatissa tavoitettavissa aina kun mahdollista. Chatin kautta voit jättää meille viestin niinä aikoina, kun emme ole paikalla. Chat-ikkuna aukeaa sivun oikeasta alareunasta. Vastaamme viesteihin mahdollisimman pian. Voit myös soittaa asiakaspalveluumme sen aukioloaikoina.

Asiakaspalvelu ja toimitustiedustelut
Avoinna ma-pe klo 9-15
Soita meille +358 44 759 2003
asiakaspalvelu@eurokangas.fi tai kysy chatissa!

Asioi yritysmyyntimme kanssa

Projektimyyntimme on apunasi julki- ja toimistotilojen sisustustarpeissa myös etäyhteyksiä hyödyntäen.
Ota yhteyttä oman alueesi asiantuntijaan.

Tukkumyyntimme palvelee kangas- ja materiaalitarpeissa yrityksiä, yhdistyksiä sekä julkista sektoria
Ota yhteyttä asiantuntijaamme.

ASIAKKAIDEMME ARVOSTELUITA

Suomen laajin myymäläverkosto ja kangasvalikoima

Ammattitaitoinen henkilöstö

Verhokankaat ompelusta asennukseen helposti yhdellä ostokerralla

Turvallinen kotimainen verkkokauppa